Maak gebruik van de technische support op locatie van ADI
Het technische support team van ADI kan u op locatie ondersteunen tijdens de installatie van een project. Op die manier helpen wij u om aan de eisen van uw klant te voldoen en om ervoor te zorgen dat alles goed werkt.
Als u ondersteuning nodig heeft bij kleine, middelgrote of grote installaties ondersteunen wij u graag. Onze experts of gekwalificeerde partners zijn getraind op de verschillende systemen. Ze kijken samen met u naar alle aspecten van het project om de installate op de juiste manier te ontwerpen, te installeren of te testen. Zo kunt u de doelstellingen van het project naar tevredenheid van uw klant halen.
Ondersteuning bij inbedrijfstelling omvat:
- Controle van de installatie voor ingebruikname
- Configuatie van IP-parameters op alle netwerkapparaten indien nodig
- Installatie en configuratie van software op alle apparatuur
- Noodzakelijke firmware- of software-updates
- Testen van geïnstalleerde apparatuur
- Oplossen van technische problemen
- Training van eindgebruikers
Voorwaarden:
- Apparatuur is reeds fysiek geïnstalleerd
- Aanlsuitingen en bekabelingen zijn geïnstalleerd
- Noodzakelijke autorisaties van de IT-afdeling vanuit de klant mits er op het eigen netwerk gewerkt dient te worden
Waarom kiezen voor ADI
- Breed assortiment: 150 A-merken en meer dan 15.000 producten
- Ervaren en gecertificeerd technisch ondersteunings team
- Toegewijde project manager die uw project van begin tot einde begeleidt
- Voorraadbeheer met afroeporders vanuit het centrale magazijn in Roosendaal
Markten
Detailhandel
Productie
School
Luchthavens
Hotels
Residentieel
Commercieel
Industriële gebouwen
Industrial
Zo werkt het
Vul het contactformulier in of stuur ons een email met informatie over het project en de vereisten op locatie. Het technische support team zal uw aanvraag verwerken en de informatie doorgeven aan onze verkoopafdeling. Een vertegenwoordiger zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en u een offerte sturen. Zodra u akkoord geeft op de offerte neemt het technische support team contact met u op om de details van het project te bespreken en de ondersteuning op locatie in te plannen.





