Upgrade naar de nieuwe Edge-browser of gebruik Chrome, Firefox of Safari om door te gaan. De ADI Global Distribution-site zal na 12 maart 2021 Internet Explorer niet meer ondersteunen. close button


Websiteondersteuning

Hoe navigeren en de Digitale Vestiging gebruiken om te vinden wat u zoekt
 

ADI’s e-commerce website, ook wel bekend als 'Digital Branch', geeft U de mogelijkheid om efficient producten te bestellen. In onderstaande video's krijgt u informatie over het gebruik van onze website.

Website How-to Videos

New Features and Basic Navigation

Using the Search Bar

Using the New Expanded Product Menu

Global Navigation

Additional Website FAQs

Als ADI-klant met een online account kunt u aankopen doen, de voorraad bekijken en uw bestelhistorie zien. De toegang tot deze online mogelijkheden is afhankelijk van het toegangsniveau.
ADI-klanten kunnen hun facturen en bestelhistorie online bekijken door in te loggen op Mijn Account.1. Gaar naar Mijn Account > Bestellingen en hierbij ziet u ook uw factuur. 2.U kunt sorteren, zoeken op referentie of status. 
Als u precies weet wat u wilt, helpt onze besteluploadtool in Mijn Account u om sneller af te rekenen.Log in op Mijn Account en ga naar Bestelling uploaden. Download de Excelsjabloon, vul deze in en laadt vervolgens het ingevulde formulier op de website. Uw bestelling zal nu aan uw winkelwagen worden toegevoegd. U kunt vervolgens direct doorgaan naar afrekenen.
 
De lijstfunctie is een handige functionaliteit waarmee u producten voor een bepaalde opdracht of klant of producten die u regelmatig aankoopt, kunt opslaan. U kunt producten toevoegen aan de lijst vanuit een pagina moet zoekresultaten, een pagina met productdetails of vanuit uw winkelwagen. Om een lijst toe te voegen of te creëren vanuit uw winkelwagen, klikt u op Verplaats naar Lijst voor elk artikel dat u wilt toevoegen. Er zal een pop-upvenster verschijnen waarin u wordt gevraagd artikels te kiezen uit een bestaande lijst of een nieuwe lijst te creëren Om alle artikels in uw lijsten te bekijken, gaat u naar Mijn Account > Mijn Lijsten. Van hieruit kunt u uw lijsten hernoemen, of verwijderen. Wanneer u klaar bent, kunt u een volledige lijst in één keer aan uw winkelwagen toevoegen.
Onze 'opnieuw bestellen' functie is een snelle en makkelijke manier voor bezoekers van de website om producten terug te vinden die via hun account zijn aangekocht. Er is bovendien een zoekfunctie waarmee u nog makkelijker en sneller kunt vinden wat u zoekt.
 
Op de wachtwoord vergeten link, klikt u onder de inlogtoets op “Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?” en doorloopt u vervolgens de procedure om uw gebruikersnaam of wachtwoord te herstellen.Voor inlogproblemen kunt u eveneens contact opnemen met ons websupportteam op het nummer 088-2345400
U ontvangt een bestelbevestiging per e-mail zodra u een bestelling plaatst op de website. De meeste producten op voorraad verlaten ons magazijn binnen één dag, terwijl speciale artikelen vanuit de de fabrikant moeten worden verzonden waardoor het langer kan duren. Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een andere e-mail met trackinginformatie.
 
Niet alle ADI-accounts zullen dezelfde rechten hebben tot elke functionaliteit of mogelijkheid op de website. Als u uw toegangsniveau wilt wijzigen, gelieve contact op te nemen met uw contactpersoon.
Niet alle ADI-accounts zullen toegang hebben tot elke functionaliteit of mogelijkheid op de website. Als u uw toegangsniveau wilt wijzigen, gelieve contact op te nemen met uw ADI contactpersoon.
Uw sessie loopt af na vier uur van inactiviteit.