Een DOA (Dead on Arrival) retourneren.
Via [Defect product retourneren] kunt u een aanvraag indienen voor het retourneren van een DOA-product.
Wij stellen de volgende voorwaarden aan uw retour.
- Retourneren is enkel mogelijk binnen 21 dagen na aankoop
- Het product is onbeschadigd en compleet. Alle in de originele verpakking aanwezige items zoals verpakkingsmateriaal, handleidingen, software, kabels, enz. dienen aanwezig te zijn.
- Er is niet op de verpakking geschreven
- U heeft een positieve bevestiging ontvangen van onze RMA-afdeling dat uw product geretourneerd mag worden
Niet alle fabrikanten bieden een DOA-procedure aan. In dat geval hanteren wij de reparatiegarantie.
Als het product bij aankomst op onze RMA-afdeling beschadigd of incompleet blijkt zal uw aanvraag worden omgezet in een Defect product procedure.
Nadat u de bevestiging dat u het product kan retourneren hebt ontvangen, verpakt u het product in een omdoos. Voeg een kopie van uw RMA-formulier toe aan de verzending. Plak deze niet op het product of de omdoos – maar leg deze bij het product
U verzendt uw product naar:
JCL Logistics / ADI Global Distribution
T.a.v. RMA-afdeling
Rucphensebaan 11
4706 PH Roosendaal
RMA-afdeling België: [email protected]
Indien er geen geldig RMA nummer/formulier in uw verzending aanwezig is zullen wij deze terugsturen op kosten van de ontvanger. Het formulier is 30 dagen geldig.
